Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorzycach

Informacja dotycząca wizyt w OPS w Gorzycach

Utworzono dnia 02.11.2020

W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach, w związku z narastającą liczbą zachorowań na koronawirusa, zmianie ulegają zasady funkcjonowania Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach.

Zmiany obowiązują od dnia 4 listopada 2020 r. do odwołania.

Zalecenia i rekomendacje dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach:

Zaleca się, aby w pierwszej kolejności wykorzystywać zdalne, alternatywne formy kontaktu z Ośrodkiem, to jest:

  • drogą telefoniczną pod nr tel. 32 45 11 671 lub 32 45 14 444
  • za pośrednictwem poczty e-mail: poczta@opsgorzyce.pl
  • lub poprzez system ePUAP:  /opsgorzyce/skrytka

W przypadku braku możliwości telefonicznego skontaktowania się z Ośrodkiem prosimy o przesłanie maila na adres poczta@opsgorzyce.pl z informacją o potrzebie kontaktu wraz z podaniem imienia, nazwiska i numeru telefonu kontaktowego.

Korespondencję papierową, nie wymagającą potwierdzenia odbioru, w tym wypełnione wnioski o przyznanie świadczeń, brakującą dokumentację do złożonych wniosków, zaleca się wrzucać do skrzynki pocztowej znajdującej się przy wejściu do Ośrodka.

Sprawy niezbędne, wymagające bezpośredniego kontaktu z pracownikami Ośrodka, będą możliwie do załatwienia po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu spotkania np.: uzupełnienie dokumentacji, odbiór Karty Dużej Rodziny, odbiór decyzji, pobranie druków wniosków.

Jednocześnie prosi się, by w przypadku złego samopoczucia, kaszlu, kataru, gorączki lub innych objawów grypopodobnych lub choroby COVID-19, bezwzględnie rezygnować z osobistej wizyty w Ośrodku i skontaktować się z lekarzem rodzinnym lub z powiatową stacją sanitarno - epidemiologiczną.

Zasady dotyczące bezpośredniej obsługi klientów:

  1. Telefoniczne umówienie daty i godziny wizyty w OPS pod nr tel. 32 45 11 671 lub 32 45 14 444 w dni robocze od pn-pt od 7.30 do 15.30.
  2. Na umówioną wizytę należy zgłosić się punktualnie, gdyż ze względów lokalowych możliwa jest obsługa tylko jednej osoby z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
  3. Nie ma możliwości oczekiwania w kolejce wewnątrz budynku.
  4. Po wejściu do budynku Ośrodka obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk.
  5. W trakcie osobistej wizyty, każdy klient musi mieć założoną maseczkę ochronną oraz zachowywać bezpieczną odległość od innych osób.
  6. Przy stanowisku obsługi znajdować się może tylko 1 klient (nie dotyczy opiekunów/kuratorów osób niepełnosprawnych, starszych oraz małoletnich) oraz pracowników Ośrodka.
  7. Klient od pracownika Ośrodka oddzielony jest dodatkową przesłoną ochronną.
  8. Po załatwieniu sprawy należy natychmiast opuścić budynek Ośrodka.

 

Kierownik

Ośrodka Pomocy Społecznej

Janina Dąbrowa

 

 

 

 

 

 

 

 

Pomoc w kryzysie

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 133

W poprzednim tygodniu: 358

W tym miesiącu: 1150

W poprzednim miesiącu: 1454

Wszystkich: 101703

KLUBY SENIORA W GMINIE GORZYCE

NUMER SOS - linia pomocy pokrzywdzonym

Centrum Wsparcia

STOP PRZEMOCY! - APLIKACJA MOBILNA "TWÓJ PARASOL"

Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom

Obrazek przedstawia szary kwadrat z napisem PARPA, a pod spodem napis "Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych". Obrazek jest linkiem do strony PARPA

Bezpieczny i aktywny senior

Stowarzyszenie na Rzecz Niepełnosprawnych SPES

Fundusz Sprawiedliwości

Miej to z głowy - zadbaj o swoje zdrowie psychiczne

KARTA SENIORA

Karta Dużej Rodziny

Program - "Za życiem"

Alzheimer rozumiem wspieram

Obrazek przedstawia człowieka, a obok niego napis alzheimer rozumiem wspieram. To jest link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pomagam Ukrainie

Ankieta

Informacja dla uchodźców z Ukrainy

Program 500+

PROGRAM - DOBRY START