Informacja dotycząca wizyt w OPS w Gorzycach
W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach, w związku z narastającą liczbą zachorowań na koronawirusa, zmianie ulegają zasady funkcjonowania Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach.
Zmiany obowiązują od dnia 4 listopada 2020 r. do odwołania.
Zalecenia i rekomendacje dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach:
Zaleca się, aby w pierwszej kolejności wykorzystywać zdalne, alternatywne formy kontaktu z Ośrodkiem, to jest:
- drogą telefoniczną pod nr tel. 32 45 11 671 lub 32 45 14 444
- za pośrednictwem poczty e-mail: poczta@opsgorzyce.pl
- lub poprzez system ePUAP: /opsgorzyce/skrytka
W przypadku braku możliwości telefonicznego skontaktowania się z Ośrodkiem prosimy o przesłanie maila na adres poczta@opsgorzyce.pl z informacją o potrzebie kontaktu wraz z podaniem imienia, nazwiska i numeru telefonu kontaktowego.
Korespondencję papierową, nie wymagającą potwierdzenia odbioru, w tym wypełnione wnioski o przyznanie świadczeń, brakującą dokumentację do złożonych wniosków, zaleca się wrzucać do skrzynki pocztowej znajdującej się przy wejściu do Ośrodka.
Sprawy niezbędne, wymagające bezpośredniego kontaktu z pracownikami Ośrodka, będą możliwie do załatwienia po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu spotkania np.: uzupełnienie dokumentacji, odbiór Karty Dużej Rodziny, odbiór decyzji, pobranie druków wniosków.
Jednocześnie prosi się, by w przypadku złego samopoczucia, kaszlu, kataru, gorączki lub innych objawów grypopodobnych lub choroby COVID-19, bezwzględnie rezygnować z osobistej wizyty w Ośrodku i skontaktować się z lekarzem rodzinnym lub z powiatową stacją sanitarno - epidemiologiczną.
Zasady dotyczące bezpośredniej obsługi klientów:
- Telefoniczne umówienie daty i godziny wizyty w OPS pod nr tel. 32 45 11 671 lub 32 45 14 444 w dni robocze od pn-pt od 7.30 do 15.30.
- Na umówioną wizytę należy zgłosić się punktualnie, gdyż ze względów lokalowych możliwa jest obsługa tylko jednej osoby z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
- Nie ma możliwości oczekiwania w kolejce wewnątrz budynku.
- Po wejściu do budynku Ośrodka obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk.
- W trakcie osobistej wizyty, każdy klient musi mieć założoną maseczkę ochronną oraz zachowywać bezpieczną odległość od innych osób.
- Przy stanowisku obsługi znajdować się może tylko 1 klient (nie dotyczy opiekunów/kuratorów osób niepełnosprawnych, starszych oraz małoletnich) oraz pracowników Ośrodka.
- Klient od pracownika Ośrodka oddzielony jest dodatkową przesłoną ochronną.
- Po załatwieniu sprawy należy natychmiast opuścić budynek Ośrodka.
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
Janina Dąbrowa