Informacja w sprawie dodatku węglowego
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 0050.728.2022 Wójta Gminy Gorzyce z dnia 12 sierpnia 2022 r. w sprawie upoważnienia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego zawiadamiam, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, nie nastąpi w terminie miesiąca od daty ich złożenia.
Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Gorzyce i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Śląskiego.
Gmina Gorzyce złożyła zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie, jednak do dnia dzisiejszego ich nie otrzymała, co tym samym uniemożliwia realizację wsparcia w postaci dodatków węglowych.
Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków finansowych na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach
Janina Dąbrowa