Komunikat dla osób składających elektronicznie wnioski o „300+” i „500+”
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorzycach przypomina, iż w przypadku składania wniosków o świadczenia „300+” i „500+” elektronicznie (banki, pue, empatia), potwierdzeniem złożenia wniosku do systemu OPS jest elektroniczny dokument Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP) przesłany na Państwa adres mailowy podany we wniosku lub informacja na stronie banku z numerem wniosku. Jeśli UPP nie wpłynie lub na stronie banku nie mają Państwo informacji o numerze wniosku to wniosek prawdopodobnie nie został prawidłowo złożony do systemu (nie wpłynął do OPS).
W ostatnim czasie problemy takie zgłaszają niektórzy klienci ING Banku, szczególnie ci, którzy wnioski składali na początku lipca 2019r., gdyż nie wpłynęły one do OPS.
W związku z tym, bardzo prosimy, aby Państwo upewnili się, że otrzymali na adres mailowy informację o złożonym wniosku (UPP), lub na stronie bankowej wyświetla sie nr wniosku, gdyż jest to jedyny dokument, na podstawie którego można składać reklamacje w sprawie niedostarczonych do systemu wniosków elektronicznych.
Proponujemy najpierw sytuację wyjaśnić w swoim banku a jeśli wniosek faktycznie (z przyczyn leżących po stronie banku) nie został złożony to należy go złożyć ponownie.